• Information om början av höstsäsongen.

    Hej Hoppas alla har en bra sommar! Här kommer lite blandad information om hur vi startar upp igen efter sommaruppehållet. Vi har tidigare gått ut med en intresseförfrågan om att spela cup 10/8, men det var för få som kunde vara med så den cupen stryks för vår del. Träningen börjar v33, med samma dagar och tider som tidigare. Onsdagar 17:30-18:30 och söndagar 16:00-17:00. Kallelser till dem kommer. Vi har tre poolspel under augusti och september varav det första är 24/8. Kallelser till poolspelen kommer också senare. Samma datum är det också Karlslundsdagen. Ett trevligt tillfälle då hela föreningen träffas på arenan för olika aktiviteter. Mer info kommer. Sen ber vi som vanligt om att anmäla (och eventuellt avanmäla) till träningar och matcher så snart som möjligt för att underlätta planeringen för oss tränare. Och kom i god tid till träningarna. Det har hänt att vi som mest har fått köra tre extra uppvärmningar med spelare som kommer sent. Om ni regelbundet har svårt att komma precis till start en viss träning så låt oss tränare få veta det. Nu ser vi fram emot en härlig fotbollshöst tillsammans! F2015/16 23 jul 2024 0kommentarer
  • Inställd träning 21/7

    Hej! Hoppas att alla har haft en skön ledighet och gjort annat skoj. Det var tänkt att vi skulle dra igång idag med en lätt träning men vi måste tyvärr ställa in den då jag haft jätteproblem att ta mig hem från Kroatien när flyget blev inställt pga IT haveriet. Jag kom hem nu under morgon timmarna och har knappt sovit nåt på 2 dygn. Övriga ledare är fortfarande på semester. Jag ber om ursäkt för ett sent meddelande och jag förstår att killarna är säkert jättesugna att börja träna igen men vi drar igång imorn istället. Mvh/Jasmin Sahinovic (Tränare) P16 21 jul 2024 0kommentarer
  • Vi kör igång!

    Hej, Vi drar igång träningarna imorgon, vi kommer träna kl 13:00-14:30 Måndag och Tisdag, Torsdag kl 10:30-12:00. Hoppas ni har haft det bra på semestern och dom som kan kommer på träningarna. Om det finns några föräldrar som vill hjälpa till denna vecka så är ni välkomna, skriv i kommentarerna vilka dagar eller om ni kan hela veckan. 👊 Ha det fint så ses vi på Kif Arenan. P2012 21 jul 2024 1kommentar
  • Shorts

    Nu har jag fått hem shortsen och tänkte dela ut när träningar börjar är det någon som skulle vilja hämta dom innan är ni välkomna och höra av er till mig. Shortsen kommer delas ut då jag ser att betalningen har kommit in i lag kassan! Skulle shortsen va för små eller stora så går det och byta på plats på Klubbteamet P2012 10 jul 2024 2kommentarer
  • Visa fler nyheter