Sverigecupen info.
Hej! Här kommer lite sista infornation kring Sverigecupen. Ordningsinformation: Som spelare o ledare representerar vi Karlslund. Man har ett respektfullt uppträdande mot varandra, andra lags spelare o ledare samt domare. Man respekterar tider för samlingar och sov- och läggningstider samt alla andra ordningsregler exempelvis på hotellet. Gör man inte det förstör man för laget och kan bli hemskickad. Några bra påminnelser - Fickpengar - Kläder för ombyte. Om det är risk för regn ökar behovet av kläder. - En exta plastgalge kan vara bra för att kunna hänga upp o vädrar ev. blöta kläder. Skjutsar: Endast Adam har anmält att han behöver skjuts till/från och i Karlstad. Om någon annan behöver skjuts och glömt tala om gör det omedelbart i gästbok. Notera att det även gäller i Karlstad mellan hotell o spelplatsen Ervin, Ali - Jasmins bil Alfons, Chris, Josef - Stefans B. Bil Jakob, Adam - Lukas bil Ludde, Ishak, Lias (ev behov i Karlstad lör, sön) - Peter, Mathias dit. David, Agge, Leo - egna bilar. Behöver plats: Sigge (i Karlstad) Dylan (i Karlstad och hem) Allergier/Kostinfo: Om ni har någon kostinformation eller allergier behöver ni också höra av er. Just nu finns ingen information kring matsedel längre på deras sida. Fläskkött serveras i princip aldrig på cuper. Exakta tider för alla samlingar in i turneringen styr vi upp när vi ser avstånd till hotell, parkering och allt. På torsdagen åker vi först till spelplatsen, spelar match - sedan äter vi och sedan checkar vi in på hotellet. Info kring cup Spelschema Nu hoppas vi på en kul cup med många jämna matcher (som vi vinner i slutet) med fint väder och glad gemenskap! Forza KIF
P16
30 jul 2024
2kommentarer
Träningsdagar & lunchhjälp
Hej föräldrar! Vi drar igång träningarna med två heldagar fotboll. Under nästa vecka (v.31) har vi två heldagar med träning. Tjejerna behöver hjälp med lunch till dessa dagar. Karin handlar in alla matvaror som behövs. Det behövs hjälp att fixa en lunch ex. pastasallad ena dagen samt ex. en vegetarisk bolognese den andra dagen. Det innebär att vi behöver sammanlagt hjälp av 4 föräldrar som fixar lunch till onsdag 31/7 och söndag 4/8. Det är enkel matlagning i form av att koka pasta och skära grönsaker etc + duka fram till tjejerna. Skriv här i WhatsApp-gruppen om vilken dag du kan hjälpa till. Tack för hjälpen! /Tränarna
F17
26 jul 2024
0kommentarer
Ytterligare information
Hej igen! Här kommer ytterligare lite informatation. Träningarna framöver kommer bli på: Måndagar 17.00-18.15 (Vi kommer jobba mycket teknik och driva boll) Onsdagar 17.00-18.30 (Vi kommer jobba mycket med olika spel) Syrianskacupen på Heden blev flyttat till söndag 4 augusti istället för lördag den 3 augusti. Jag har skickat ut en ny kallelse till den matchen. När man anmält sitt barn till denna cup så swishar man in 60 kr till 123 244 64 33 och märker betalningen med "Syrianska cupen och sitt barns namn". Mer info om denna cup kommer så fort vi vet mer! Här kommer datum då vi har flera cuper inplanerade: 4 augusti - Syrianskacupen på Heden 11 augusti - Hovet cup 21 september - Aryo cupen i västerås 5 oktober - Select cup Där emellan kommer vi spela en del träningsmatcher på vissa helger som inte är inbokade än.
P2017
25 jul 2024
0kommentarer
Info kring träningstart
Hej föräldrar och spelare! Hoppas ni har en skön sommar med mycket ledighet! Till höstsäsongen som snart drar igång kommer vi nu börja träna 2 gånger i veckan. Vi behåller onsdagen som träningsdag men kommer träna 30 min längre, alltså 17.00-18.30. Sen är det inte helt klart vilken mer dag det blir. Eventuellt måndagar 16.30-17.30, fredagar 17.00-18.00 eller någon dag på helgen. Vi återkommer med tiden. Nästa onsdag drar träningen alltså igång igen och sen har vi en hel del cuper på g som vi ser fram emot. Under nästa vecka tänkte jag (Daniel) köra träningar på måndag och tisdag som är frivilliga mellan 10-11.30. Vi kör lite teknik och spelar mycket match på teknikplanen. Jag skickar ut kallelser och sen svarar man om man har möjlighet att närvara. Ska bli kul att dra igång igen och jag tror och hoppas att många känner av fotbollsabstinensen! PS: För er som fortfarande har semester vecka 32 så har klubben ytterligare en fotbollsskola mån-tors. Det är några P017 som redan är anmälda!
P2017
23 jul 2024
1kommentar
Visa fler nyheter