• Distriktsläger födda 2010

    På nedan länk hittar ni information och anmälan till distrikslägret i oktober. Det är eget ansvar att anmäla sig om man vill delta. Vi hoppas såklart att så många som möjligt vill vara med på detta. Det finns 120 platser totalt. Observera att det endast är födda 2010 som kan delta på detta. Kostnaden är subventionerad och lägret kostar 100 kr. https://orebro.svenskfotboll.se/nyheter/2024/8/14-ars-lagret/ Hälsningar Ledarna F10/11 F16 26 aug 2024 0kommentarer
  • Tidigare träning imorgon måndag 26:e kl. 17

    Eftersom ett gäng kör match och behöver planen innan man måste spela med pannlampa så lägger vi träningen lite tidigare imorgon. Vi kör igång 17 P16 25 aug 2024 0kommentarer
  • Tack för alla insatser i veckan!

    Hej! Stort tack till alla föräldrar som har ställt upp i kiosken den här veckan! Förutom lite falska brandlarm har jag inte hört annat än att det har flutit på! 😊 Bra jobbat idag av alla grymma tjejer på poolspelet! Så roligt att få vara med och lära känna dem och följa deras utveckling 😊 Ha ett fint avslut på veckan så ses vi imorgon! //Rufus F2017/18 25 aug 2024 1kommentar
  • Ändrad matchstart

    Hej. Matchen mot Syrianska imorgon startar 18.30 istället för 19.00 pga mörker. Vänligen//Ledarna P16 25 aug 2024 1kommentar
  • Visa fler nyheter