• Matcher och information

    Hej Föräldrar! Det har kommit lite frågor angående matcher och så! Vi försöker se till att det blir så jämnt som möjligt med matcher för alla killar. Tränarbarnen kanske får spela lite mer eftersom vi är tränare och inte åker utan våra barn. Nu till helgen åker några iväg och spelar i Västerås och några är kvar i Örebro för poolspel i Sköllersta. Alla får inte speltid denna helg. 5 Oktober har vi anmält 2 lag och åker med 18 spelare till Select cup. 150 kr kostar det per barn att vara med och man swishar direkt när man tackat ja till: 123 244 64 33, märk swishen med ditt barns namn och Select cup. Blir man inte uttagen till denna cup så kommer dessa matcher också som era barn har förtur på: 26 Oktober - Matchcamp på Karlslund Arena där vi bjuder in massa lag (vi själva har 3 lag med). ingen kostnad per spelare. 2 November: Halloween-cupen i Eskilstuna. Vi har anmält två lag och kommer att åka med 18 spelare. 120 kr kostar det per barn att anmäla sig. Här prioriteras de som inte blev kallade till Select cup. Uttagningarna grundar sig också såklart på att man är på träningarna. Är man inte det så blir man inte heller kallad till matcher då vi anser att man behöver träna för att få spela match. Vi kommer också spela en del 3 mot 3 matcher på onsdagar (under träningstid) mot andra lag. Vi vill förtydliga att normalt sett spelar man inte så mycket matcher som vi gör utan vi ser att vi har ett gäng drivna killar och tycker själva det är väldigt roligt! Våra killar är väldigt duktiga! Har ni fler frågor så får man gärna kontakta mig eller någon annan tränare. Här kommer mina uppgifter: Daniel@Karlslund.nu 0705821077 P2017 19 sep 2024 2kommentarer
  • Försäljning

    Hej! Vill bara påminna er om att det endast är en vecka kvar av Newbody-försäljningen. Vi har tjänat ca 6000:-, tänk på att allt vi får in gynnar laget Återkommer nästa vecka gällande betalning och leverans. Vet att det ibland kan vara svårt att sälja på grund av olika anledningar men vi är ett lag och ju fler som säljer desto mer får vi in. Kämpa, jag tror starkt på att vi kan tjäna lite till 👏 P2016 19 sep 2024 0kommentarer
  • Kioskvecka (fastställt schema)

    Hej alla föräldrar! Nästa vecka (23-29 september) ska vi föräldrar till barn i lag P016 bemanna kiosken på Karlslund arena. Det är något som alla lag hjälps åt med och det ingår i att ha sitt barn i föreningen. De flesta av er har bekräftat sin tid (markerade i grönt på den bifogade bilden). Man ansvarar för den tid man har fått. Jag har försökt att skapa ett lättläst dokument med bilder, information och instruktioner om vad man ska göra när man jobbar i kiosken på Karlslund Arena som ni kan hitta via följande länk: https://oruse-my.sharepoint.com/🅱/g/personal/naveed_asghar_oru_se/ET5qGe3c6QdFjXBrOdcU8AoBeo-_snGOnYkxfHvo2EVhUQ?e=YlJrGy Här kommer viktig information för att hämta och lämna tagg och nyckel: 1. Mohamed Daoudi som arbetar första passet på måndag den 23:e september skall hämta tagg och nyckel från kansliet på måndag den 23:e september. Oftast finns det kanslipersonal på plats på måndag-onsdag fram till kl. 19:00. 2. De som sen ska jobba första pass på andra dagarna ska gå till kiosken dagen innan för att få tagg och nyckel av den som stått i kiosken. Ni kan hämta dessa mellan kl 17:00-20:00. Man behöver ingen tagg/nyckel för att stänga kiosken. 3. De som ska jobba första pass på helgen (Imran Mehanovic, Safdar Khan, Rejan Kadriu och Max Dahlström) kommer att få larmkoden av mig. 4. De som stänger kiosken på söndagen (Matheus Martini och Hussein Abdalla Mohamed) lägger nyckeln i pengaväskan som man kastar innanför grinden. Tveka inte att kontakta mig om ni behöver ytterligare information eller har några frågor. Mvh Naveed Jamals pappa Kioskansvarig P016 P2016 18 sep 2024 3kommentarer
  • Bingolotter till uppesittarkvällen samt julkalendrar

    Precis som tidigare år så blir det försäljning av bingolotter till uppesittarkvällen även i år 😊 nytt för detta år är att vi även säljer bingolottos julkalender. Bingolotterna kostar 100kr/st och kalendrarna 100kr/st. Minsta försäljning är 4st lotter och 1st kalender, alternativt betala in förtjänsten som är 202kr (38kr/lott och 50kr/kalender). Om man vet redan nu att man kan sälja fler än 1st kalender så skriv gärna i kommentarerna nedan då jag behöver skicka in hur många vi önskar i slutet på veckan. Börja gärna ta upp beställningar redan nu så slår vi förra årets försäljning på 293st lotter 😉 P2013 18 sep 2024 25kommentarer
  • Visa fler nyheter