• Bingolotterna har kommit!

    Hej! Nu har bingolotterna till uppesittarkvällen 23/12 kommit. Vi har sammanlagt 180 lotter som vi siktar på att sälja och vi är 15 tjejer inskrivna i laget i nuläget. Ni säljer så många ni kan så vi kan tjäna in en slant till lagkassan. Bingolotterna finns att hämta på tisdagens träning 12/11 på Arenan kl 17.30. Lotterna lämnas ut till er föräldrar och om ni inte kan hämta lotter nu på tisdag så kan ni smsa mig, Marie, för att bestämma en annan tid för överlämning av lotter (mitt nr är 070-2347861). VIKTIGT: Kom ihåg att lämna tillbaka eventuella osålda lotter till mig eller någon annan tränare, annars får vi betala dom ändå. Så här går det till: 1. Sälj dina Bingolotter (kostar 100 kr/st). 2. Ta emot pengar, kontant eller Swish/insatt på ditt konto. 3. När du har sålt klart dina lotter (senast 23/12 kl. 19:30 då det är dags för Uppesittarkvällen) swishar du över pengarna till lagets eget swishkonto nr:123-490 03 46. Märk inbetalningen med "Bingolotto + barnets namn" Har du exempelvis sålt 10 lotter så har du på något sätt tagit emot 1 000 kr. 1 000 kr ska då swishas från dig till lagets konto.  4. Senast måndag 6/1 ska ni ha lämnat tillbaka eventuella osålda lotter till mig, Marie. Kontakta mig i god tid så kan vi göra upp dag och tid för eventuell återlämning av osålda lotter. Laget behöver sedan lämna in sina eventuellt osålda lotter senast torsdag 9/1 till föreningen.  5. Föreningen för sedan över den del av försäljningen som ska tillbaka till Folkspel (62 kr/såld lott) och betalar fakturan från Folkspel. Laget behåller förtjänsten (38 kr/såld lott) på sitt konto. Vi som lag tjänar alltså 38kr/såld bingolott till vår lagkassa! T ex: Om vi säljer 300 lotter totalt i vårt lag så tar föreningen 300 x 62 kr = 18 600 kr för att betala till Folkspel - och laget behåller i sin lagkassa 300 x 38kr = 11 400 kr.  Lycka till! F2015/16 10 nov 2024 1kommentar
  • Karlslundscupen 2024 tackar för i år!

    Under helgen har vi fått beskåda många spännande matcher på Karlslund Arena då Karlslundscupen arrangerades i spelklasserna F13/14 och P13! Vi vill passa på att tacka alla gästande lag för grym fotboll under hela helgen och önskar er nu lycka till inför nästa säsong! A-finalen i P13-klassen spelades mellan AM Escola och IK Sturehov, en spännande och välspelad sådan som slutade i en 2-0-seger för AM Escola. A-finalen i F13/14-klassen spelades mellan Västerås SK och AIK FF, även här blev det spännande och välspelat när Västerås SK vänder underläge till seger med. Bronset i pojkklassen gick till värdföreningen Karlslunds IF FK och i flickklassen gick det till Rönninge Salem. B-finalen vanns av Täby FK i pojklassen och QBIK i flickklassen. Karlslundscupen vill återigen säga stort tack till alla deltagande lag, domare och funktionärer för en trevlig helg med mycket bra fotboll! Hoppas vi ses igen! Karlslundscupen 10 nov 2024 0kommentarer
  • Futsal Fun Cup! (uppdatering)

    Hej, Här kommer lagindelningen inför morgondagens inomhusspel i Rosta hallarna. Vi har inte hela schemat ännu men vi ska spela fyra matcher vardera och första matcherna startar 09.00 så vi kör en gemensam samling för alla tre lagen 08.30 i Rosta hallen 2. Karlslund 1 - tränare Patrik & Ara Love, Anton, Lewon, Ted, Malik, Oscar A, Lewi, Melwin Y, Ville, Martn Karlslund 2 - tränare Mattias & Daniel Agust, Milio, Samuel, Patrick, Eyasu, Liam, Edvin, Axel, Benjamin Karlslund 3 - tränare Fadi Isac, Vincent, Brandon, Ayan, Josef, Oscar H, Mio, Yasin, Nikos Se dokument för fullständigt spelschema eller under aktiviteten för att bara se Karlslunds matcher P2013 9 nov 2024 1kommentar
  • Info från kansliet inför Bingolotto försäljningen

    Så här vill vi sedan att försäljningsproceduren ska gå till för respektive spelare: 1. Sälj dina lotter  2. Ta emot pengar, kontant eller Swish/insatt på ditt konto.  3. När du har sålt klart dina lotter(senast 23/12 kl. 19:30 då det är dags för Uppesittarkvällen) swishar du över pengarna till lagets eget swishkonto. Märk inbetalningen med "Bingolotto + barnets namn" P016 swishnummer är 123 478 25 95  Har du exempelvis sålt 10 enkellotter (som kostar 100 kr/st att köpa) så har du på något sätt tagit emot 1 000 kr. 1 000 kr ska då swishas från dig till lagets konto.  4. Senast söndag 5/1 ska ni ha lämnat tillbaka eventuellt osålda lotter till den som är ansvarig i laget för bingolotter. Förhoppningen är såklart att ni säljer alla lotter som laget har beställt. Kontakta ansvarige så kan ni göra upp dag och tid för eventuell återlämning av osålda lotter. Laget behöver sedan lämna in sina eventuellt osålda lotter senast torsdag 9/1 till föreningen.  5. Föreningen för sedan över den del av försäljningen som ska tillbaka till Folkspel (62 kr/såld lott) och betalar fakturan från Folkspel. Laget behåller förtjänsten (38 kr/såld lott) på sitt konto.  T ex: Om ni säljer 300 lotter totalt i ert lag så tar föreningen 300 x 62 kr = 18 600 kr för att betala till Folkspel - och laget behåller i sin lagkassa 300 x 38kr = 11 400 kr.  Lycka till! P2016 9 nov 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter