• Entrekontrollanter 28/11 Örebrocupen Futsal

    Vår förening är tilldelade uppgifterna beskrivna nedan. All verksamhet sker i Idrottshuset (vid Behrn Arena). Under lördagen 28/12 ska vår förening arbeta i entrén samt se till att nödutgångar inte används av obehöriga (cupen har anställt ordningsvakter som finns på plats). Ni får exakta instruktioner på plats av oss. Samling sker vid den stora entrén på kortsidan av Idrottshuset, mot Eyrabadet. P15 röd ska vara entrekontrollanter mellan 10.30-16.00. Vi delar in den tiden i två pass och det kommer behövas 6 (vuxna) personer till uppdraget. pass 1 10.30-13.00 (tre pers) Gustaf (eller Sanna), Julien, Mohammed pass 2 13.00-16.00 (tre pers) Ida N, Therese, Linah Kommentera här nedan vilket pass du har möjlighet att hjälpa till så uppdaterar jag efter hand. Senast 20/12 behöver jag meddela kansliet vilka som representerar vårt lag. Mvh Therese P16 2 dec 2024 7kommentarer
  • Spelarenkät

    Hej föräldrar, Vi har en spelarenkät att fylla tillsammans med erat barn. Det går fort, uppskattas att ni gör detta för klubben. https://sv.surveymonkey.com/r/spelare24 Kopiera länken eller klicka på den om det går. Nu kör vi 👊 Mvh P2012 2 dec 2024 1kommentar
  • Entrékontrollanter på Örebrocupen 28/12

    Som arrangerande förening behöver vi hjälpa till under örebrocupen 28/12. Vi har i år fått uppgiften att tillsammans med flera lag vara entrékontrollanter mellan 16-22. Vi har valt att dela upp detta i två timmars pass, där vi behöver vara tre personer per pass. Kommentera nedan vilket pass du kan tänka dig att hjälpa till! Så fyller jag i allt eftersom tiderna blir upptagna 16-18 Sanna Furubrink 16-18 Henrik Askerblom 16-18 Anna Askerblom 18-20 Vilma Muhr 18-20 Micke Ibrahim 18-20 Haifa Silevani 20-22 Theodoros Tsetsis 20-22 Idrissa Sanneh 20-22 Lotta Noumi P2013 2 dec 2024 15kommentarer
  • 28/12 Entrévärdar på Örebro-cupen futsal

    Hej! Lördagen den 28/12 under Örebro-cupen har vi fått till uppgift att vara entrévärdar i idrottshuset mellan klockan 16.00-22.00. Det behövs 6 personer. Arbetsuppgiften är att arbeta i entrén samt se till att nödutgångar inte används av obehöriga (cupen har anställt ordningsvakter som finns på plats). Ni får exakta instruktioner på plats. Samling sker vid den stora entrén på kortsidan av Idrottshuset, mot Eyrabadet. Detta gäller alla ni som har era barn anmälda att boka in er på någon av dessa tider, tack! Skriv i kommentarerna vilken tid ni väljer. 16.00-19.00 (Tage B, Tage J och Odin) 19.00-22.00 (Ebbe, Abdullah och Benjamin J) Hälsningar ”Föräldragruppen” P2014 2 dec 2024 8kommentarer
  • Visa fler nyheter