• Match mot Degerfors

    Hej alla. Vi spelar i blå matchtröjor mot Degerfors imorgon. Matchen är på vår träningstid vilket innebär att det inte är träning imorgon. Vänligen//Ledarna P16 6 dec 2024 0kommentarer
  • Tack och information inför nästa säsong

    Hej på er, Vi vill passa på att tacka för den här säsongen. Det är kul att tjejerna verkar tycka att det är roligt på träningarna och att följa deras utveckling. Några saknar träningsoverall och några av tjejerna har kanske växt ur de ni har. Skriv gärna en kommentar nedan om det finns behov av overall så styr vi upp så alla har overaller som passar i början av nästa år. Nästa vår kommer det att vara dags för tjejernas första cup. Karlslundscupen spelas 22 mars. Vi siktar på att anmäla oss i både 3v3 och 5v5, om vi kan få ihop tillräckligt många spelare för det. Mer om det när vi ses i nästa år. Karlslundscupen 2025 Intresset för fotbollen har varit betydligt större den här hösten/vintern än det var förra året, så därför kör vi igång tidigare än planerat. Nästa träning är den 12e januari i Rostahallarna. God jul och Gott nytt år Tränarna, genom Rufus F2017/18 6 dec 2024 6kommentarer
  • Julavslutning och juluppehåll!

    Nu när det börjar närma sig jul har vi tänkt att köra en liten traditionsenlig julavslutning med laget. Det blir den 19 december på träningstid 17.30-18.30 där vi kör lite föräldrar/syskon mot spelarna match för att sedan gå in i klubbhuset och fika. Alla tar med egen fikakorg! Sedan har vi lite juluppehåll i träningarna och startar igen efter jul den 9/1 kl17.30-18.30. Välkomna alla föräldrar och syskon och spelare till julavslutning med p-016! Med vänlig hälsning, Tränarna P2016 6 dec 2024 0kommentarer
  • Julavslutning

    Hej! Höstens fotbollstermin leder mot sitt slut och söndagen den 15/12 tänkte vi ha lite julavslutning efter träningen. Då laget ännu inte har någon lagkassa ber vi att man gärna skickar 20kr/barn till 0736464648 (Emma Eriksson) så fixar vi lite avslutningsfika. Vi passar även på att efterlysa en ekonomiansvarig som skulle behövas i laget! Hör av er om någon är intresserad. Söndagen den 12/1 är det tänkt att vi kör igång med träningen igen. Vi återkommer med tid och plats! Mvh Emma & Lina P2019 6 dec 2024 10kommentarer
  • Visa fler nyheter