• Bingolotterna

    Hej! Snart är det dags för uppesittarkvällen, hoppas att det har gått bra med försäljningen. Då det var ett tag sedan vi skrev om detta så kommer här en påminnelse om hur vi vill att försäljningsproceduren ska gå till för respektive spelare: 1. Sälj dina Bingolotter (kostar 100 kr/st). 2. Ta emot pengar, kontant eller Swish/insatt på ditt konto. 3. När du har sålt klart dina lotter (senast 23/12 kl. 19:30 då det är dags för Uppesittarkvällen) swishar du över pengarna till Karlslunds IF FK P2014:s egna Swishnummer 123 261 50 29. Märk inbetalningen med "Bingolotto + barnets namn" Har du exempelvis sålt 10 lotter så har du på något sätt tagit emot 1 000 kr. 1 000 kr ska då swishas från dig till lagets konto. 4. Om du inte har lyckats sälja dina lotter så behöver du meddela Andreas Östby detta. Förhoppningen är såklart att vi säljer alla lotter som vi har beställt. Kontakta mig så kan vi göra upp dag och tid för eventuell återlämning av osålda lotter. 5. Föreningen för sedan över den del av försäljningen som ska tillbaka till Folkspel (62 kr/såld lott) och betalar fakturan från Folkspel. Laget behåller förtjänsten (38 kr/såld lott) på sitt konto. Friköp Bingolotter För er som valt alternativet Friköp för 152 kr. Ni behöver också swisha in 152 kr till lagkassan på Swishnummer 123 261 50 29. Märk inbetalningen med "Friköp + barnets namn". Newbody (eller Friköp) Om ni fortfarande har pengar kvar att betala in för tidigare Newbody-försäljning eller Friköp 200 kr så är det hög tid att betala in till lagkassan. Märk inbetalningen "Newbody + barnets namn" eller "Friköp + barnets namn". P2014 18 dec 2024 0kommentarer
  • Morgondagens avslutning bingolotter

    Hej! Imorgon är sista träningen innan juluppehållet. Så då finns chans att lämna in lotter om man inte har lyckats sälja alla. Det finns också chans att hämta om man vill sälja flera. Skriv här så jag vet vilka som planerar hämta/ lämna lotter. Sen är slutspurten innan Bingolotto på måndag och försäljning perioden sen avslutas. Ni som har sålt lotter ska swisha 100kr/ såld lott till lagets Swish nummer 123 478 25 95. Har du sålt alla dina 10 lotter är det alltså 1000kr du ska swisha. Märk inbetalningen med "Bingolotto + barnets namn" Skicka sen skärmdump till mig på 0736336849 så jag kan registrera. Alla inbetalningar ska vara inne senast 23/12. P2016 18 dec 2024 4kommentarer
  • Frivillig träning

    Hej! Under juluppehållet är det ingen organiserad träning, men de som vill får gärna komma och lira lite boll på den ordinarie träningstiden. Mvh Tränarna P2019 17 dec 2024 2kommentarer
  • ÖrebroCupen

    Hej, Tyvärr har det skett ett missförstånd med arrangören. Vi har endast anmält 1 lag till Örebrocupen, just nu är vi 14 anmälda spelare. Om det är några av er som är tveksamma så vill vi att ni meddelar oss ifall ni ska stå över. Har ni swishat så får ni självklart tillbaka pengarna. Ett annat alternativ är att vi delar upp oss och spelar 2 matcher vardera. Mvh P2017 16 dec 2024 8kommentarer
  • Visa fler nyheter