• Planering inför vårsäsongen

    Nytt år och uppladdningen till vårsäsongen 2025 drar nu igång. Årets första träning är på onsdag den 8/1 och följande träningar har vi under januari-mars. Måndagar kl 17:00 - 18:30, samling kl 16:50 Onsdagar kl 18:30 - 20:30, samling kl 18:20 Torsdagar kl 18:30-19:30 Friskis & svettis, samling kl 18:15 Söndagar kl 18:00-19:15 Vivallakullen vid Nya Hjärsta OBS! torsdagar gäller från 9/1-6/3, from 14/3 kör vi fotboll på fredagar. Onsdagar: Uppvärmning sker utanför plan = löparskor Söndagen den 12 januari - träning & möte - Kl 13:50 - Träning i Karlslundsspåret - Kl 16:00 - Spelar- & föräldramöte i Klubbstugan Ta med mellis att äta på mötet efter träningen. Mellistips! Smörgås, frukt och smoothie. Ta även med träningskläder att byta om till. Det finns risk att vi är blöta efter tränngen. Träningsmatcher 8 mars - hemma - återkommer om motstånd 15 mars - Eskilstuna United (borta) Karlslund Invitational cup 28-30 mars Vårt lag ansvarar för arrangemanget tillsammans med klubben. Boka redan nu in helgen i era kalendrar. Distriktslaget F09 11/1 - selekterad träning 25-26/1 Cup i Karlstad (selekterad) Distriktslaget F10 19/1 - öppen träning (anmälan är nu stängd) 9/2 - öppen träning 2/3 - selekterad träning 16/3 - distriktslagsmatch (selekterad) Seriespel - säsongen 2025 Vi har anmält oss i den regionala serien F15-16 med start i april och avslut i oktober. Återkommer när vi vet mer. Cuper 2025 - Karlslund invitational cup (28-30 mars) - Örebrocupen (13-15 juni) - Gothia cup (13-19 juli) Kalendern är uppdaterad! Hör gärna av er om ni har frågor eller funderingar! Hälsningar Tränare och lagledare F17 7 jan 2025 0kommentarer
  • Träningen imorgon!

    Hej! Det ser ut som att det ska snöa ordentligt imorgon. Vi funderar på att boka PadelZenter istället för att ställa in imorgon. Pengarna från sponsorn har inte kommit in så det betyder att om man vill vara med och spela så delar vi allihop på kostnaden. 1000kr i timmen kostar det. Vi delar kostnaden på antalet spelare som anmäler sig. Jag bokar och ni swishar mig efter träningen! Blir vi många så bokar vi troligtvis 2 timmar och spelar mycket match. Det är röd dag imorgon och vi funderar på att spela klockan 10-12 eller 13-15. Kommentera nedan om ert barn kan/vill vara med! Vi bokar ikväll 18.00. P2017 5 jan 2025 16kommentarer
  • Träning i idrottshuset

    Hej! Vi har fått en träningstid mellan kl 11-13 nu på måndag den 6e januari i idrottshuset. Kommer bli både fys och futsal så ta med träningsutrustning för båda. Mvh Ledarna P16 4 jan 2025 0kommentarer
  • 2025 !

    Hej föräldrar! Nu är fotbollsabstinensen stor och vi vill dra igång med träningarna! Första träningen blir redan nu på måndag (6 januari). En förälder har gått in och sponsrat laget med 9000:- vilket är så tacksamt! Stort tack! Vill/Kan flera föräldrar sponsra laget så får man mer än gärna göra det! Detta gör att vi nu kommer att boka in oss på ett inomhuspass i veckan på PadelZenter i Örebro. I PadelZenter måste man ha inomhusskor för att få träna. Vi kommer träna 2 pass i veckan! Måndagar på Karlslund Arenas A-plan mellan 18.00-19.30 (uppvärmt konstgräs) (NY TID) Förhoppningsvis inomhus på PadelZenter på onsdagar. Återkommer så fort det är klart. Inom kort ska vi också boka in ett föräldramöte där ni föräldrar kan ställa lite frågor till oss tränare samt att vi får berätta lite hur vi tänker inför 2025 med både träning och matcher. Är det för mycket snö eller alldeles för kallt på måndagsträningarna kommer vi ställa in, men mer info om det kommer ifall det blir så. P2017 3 jan 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter